Minimalistin Dostu Tarz2

Minimalizm ya da sadeleşme yolculuğu deyince hemen herkesin aklına ilk gelen gardroplar oluyor. Peki gardrobunuzu temizlerken, o canım tarz kıyafetlerinize ne oluyor? Benim gardrobumda artık bana olmayan ama bir ya da iki kez giydiğim alırken hep aşık olduğum eve geldiğimde kendime yakıştıramadığım pek çok kıyafet var. Hatta bebeğime hediye gelen ama bedeni olmayan olmayacak olan çok sayıda etiketli ürün var.

İşte ben bu kıyafetleri ne yapsam diye düşünürken, Tarz2 sitesini keşfettim. Benim giyemediğim ama markalı, tarz, iyi durumdaki temiz kıyafetlerimi Tarz2 ' ya gönderip, dolabımda yer açabilecekken ufak tefek paralar kazanabileceğimi okudum.

Isterseniz size sistemin nasıl çalıştığından bahsedeyim. Öncelikle Tarz2 'ya üye oluyorsunuz ve satış kiti talebinde bulunuyorsunuz. Onlar size satış kitini ücretsiz olarak kargo ile bir kaç gün içinde gönderiyorlar. Sonrasında siz belirlediğiniz kıyafetleri satış kitinde belirtildiği koşulları saglamak koşuluyla onların gönderdiği poşete dolduruyorsunuz. Artık vedalaştığınız kıyafetler kargoya hazırsa Tarz2'nin anlasmali olduğu kargoya alıcı ödemeli veriyorsunuz. Bu arada alıcı ödemeli demek sizin cebinizden kargo için oara çıkmıyor demek. Ya siz gidip kargoya teslim ediyorsunuz ya da kargoyu çağırıyorsunuz onlar sizden alıyor poşeti her iki seçenek de sizin için ücretsiz!

Eğer gönderdiğiniz kıyafetler Tarz2 ekibinin kalite kontrolünden geçemezse size 2 seçenek sunuyorlar: kargo ücretini ödeyin ve kıyafetlerinizi size geri göndersinler ya da satışa çıkarmayacaklarını belirttikleri kıyafetlerinizi ücretsiz olarak geri dönüşüme göndersinler.

İşte süreç bundan ibaret. Bense şimdi poşete koyacağım kıyafetleri bir kez daha gözden geçirip yıkayıp katlamaya gidiyorum. Bakalım beni nasıl bir deneyim bekliyor😍

Herkese sade günler!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adım Adım Kapsül Gardrop Oluşturma

Tüm Liste - Çeyiz Serisi 5

Mutfakta Neler Oluyor? -Çeyiz Serisi 1